lunes, octubre 24, 2005

Sortida al Masnou

El cap de setmana del 22 i 23 d'octubre hem anat a l'alberg del Masnou aquesta colla d'aquí. Ha estat un cap de setmana molt guai! Hem tingut temps per tot: per riure, per pensar, per buscar, per trobar, per veure, per admirar, per correr, per descansar, per estudiar, per desconectar, per compartir, per servir, per deixar-se estimar, per parlar, per no dormir, per imaginar, per decidir, per planejar, per somiar, per actuar, per... ser cor oberts :-)

Vols explicar alguna cosa del cap de setmana? No ho dubtis... fes click a Comments

Recordeu que el proper dia que ens veiem es el dissabte dia 5 de novembre. La propera setmana no fem Cor Obert perquè és pont.

Sort amb els exàmens i fins aviat!!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei Eroski, Isa i gent! Es veritat k va ser 1 cap de setmana guapo. Anda k no su van passar be les d la despedida d soltera!! (ai akestes hormones)
Weno, k sapigueu kl Pepuri, el Jordi i un servidor estem preparant-ne una de grossa per a Trobada d'Advent.
I merci per l'estudi, el Salvó sols m'ha catejat els procediments de mates ampliacio amb un 3 i lo atre he aprovat. Weno no m'enrrollo + i dew, fins dissabte!!

Pere

Cor Obert dijo...

ei gent! per fi fare el meu primer comentari jeje. Weno vaja sortida vam fer ens va passar de tot i mes, kens tirin els trastos unes dones lintercanvi de mantes ( ken som de vius e ...), Hitman(assasi silencios),els com diria luri paulovskis els alemanys ..... I com no el magnific musical de mar i cel . El pera a promes sorpresa i ia os dic k sera sonada !!!Weno a tot axo agrair a totom k i va ser pk em va ajudar mol a desconectar dels meus problemes mes recents alguns ja saben kins tot i no poder evitar pensari moltes gracies a la meva nova familia de 8 jejeje

Anónimo dijo...

ei! Com va això? Realment si que va ser una sortida molt especial... Des de petit que volia coneixer els barrufets i per fi! Els vaig coneixer al Masnou... (quina tela :D) Realment, encara que sembli increible, podriem dir que erem el grup més normalet dels que hi havien a l'alberg.
Ha estat genial compartir amb vosaltres aquests 2 dies! A mi tb m'ha ajudat a desconectar, tot i que dilluns estava rebentat de la son que tenia ;)
Moltes gràcies a tots!

Óscar

Anónimo dijo...

Wiiiiiiiiiii!!!
Per fi la primera sortida de cor obert del curs!
Jo tmb m'ho vaig passar molt be! ^^
Tot i q diumenge cap a la tarda estava molt cansada XD
Ja et val Jordi, em vas atacar a traició! ¬¬ Si hi tornem a jugar al joc dels assassinats no em deixare tornar a enredar! XD

PD: Ja he vist l'episodi de Calico Electronico (Historia de amor) Q bo!!! XD JAJAJAJAJAJA

Cor Obert dijo...

[pero q bonitto!]

la la la... m'he dormit una miqueta i m'heu passat tots al davant... què més puc dir? mhh...

La de sobre té raó: Jordi assassí a traició!! Ni Hitman ni històries... Mira que atacar en un moment de debilitat...axò no és fa! XD

Ja m'agradarà vore la que esteu preparant per trobada d'Advent, m feu més por que una pedregada però us presto la meva col·laboració si cal ^^ després de la "meravellosa" actuació de maricel i cálico el llistó ha quedat molt alt...! podeu vore les fotos a http://photobucket.com/albums/c399/cor-obert/Sortida%20Masnou/

Gràcies (a tots, a cadascú) per regalar-me un cap de setmana que realment necessitava.... ens veiem!

gemma
*fent deures amb estrés post-salódelmanga, fotos pròximament*

Anónimo dijo...

sortida al... ¿maNou?

XDDD

Unknown dijo...

Gràcies anonymous... Ja està modificat el títol per "Sortida al MaSnou". Fins aviat!