viernes, mayo 25, 2007

Festival Obert i Montserrat

Les últimes activitats generals que hem fet! Fa tres setmanes va ser el Festival Obert a Canyamars. De Cor obert érem més aviat pocs...

A montserrat crec que encara érem menys i cadascú va arribar per una via diferent...


Època d'exàmens, final de curs,... Esperem que ha tots us hagi anat molt bé, o us vagi molt bé als que encara esteu d'exàmens!!!

Ens veiem aquest dissabte dia 26 de maig a les 16:00 a Les Corts!!!

Una abraçada!

PD: Algú podria fer un post sobre l'activitat que vam fer amb Grumets l'altre dia?

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Deu meu... que malament que surto a la fotu...¬¬ akesta es la k hem veu dir k em semblaba a l'Africa d los Serrano i... ejem...no gaire eeeh! ja li agradaria a ella assemblar-se a mi xD! jeje després d'akest moment de ser "una mica cregudeta" =P dir-vos que akest dissabte no crec k pugui anar xk akesta setmana i la vinent estic d'exàmens... =S

PeToNs!!!!

MarTaaaaaa!!

P.D.:Tinc fotus d l'activitat d grumets així k ja actualitzare jo! =D=D

Unknown dijo...

Ei Marta!
Si tens fotos de l'activitat de Grumets genial!!! Quan puguis fes un post!
Per cert, llàstima que no puguis venir aquest dissabte :'( Molts ànims i molta sort amb els exàmens!!!

Petons!

PD: Ja voldria la de los Serrano semblar-se a tu, q n'aprengui...

Anónimo dijo...

Bones!!

esperu k tots estigueu b, fa molt k no ens veiem...nuse si podre venir el dissabte, tinc examens i a més participu a lu de la jornada esportiva al cole... si puc em pasare una estona!!


k vagi mub!!



petons



Txell